HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

TDC Insanity

Rynard 2009.03.22. 17:52

Igaza van kedves Közgazdász kollégának, tényleg nem vittem túlzásba a blogolást az elmúlt időszakban, pedig gondolatban már 4-5 új bejegyzést is megírtam, és remélem ezek hamarosan írott formában is megjelennek.

A legutóbbi nagy kaland a múlt hétvégi Tours de Chambers volt. Ez kb annyit jelent, hogy mindenki kitalál valami témát, feldíszíti a szobáját, beöltözik, és vendégül látja a többieket. Persze a fő téma az ivás, és az alkohol minden mennyiségben, de azért illik némi keretet is adni az egésznek.

A nap reggel 8kor indult (Szombaton!!!) a közös Tavaszi nagytakarítással. Persze előbb a közös Tavasz nagy reggelizés zajlott le, amin végre lehetőségem volt igazi péksüteményt enni. (kiflit, zsömlét, nem azt a mélyhűtött bagettet vagy szeletelt kenyeret) Mókás, mikor 10 álmos ember körbeül egy nagy asztalt, és evés közben ébred fel a társaság. Ezután 2 csapatra váltunk szét és előre meghatározott checkpointok alapján kitakarítottuk a konyhát és a nappalait (csak szépen, szervezetten, ez kérem itt Dánia) Mondjuk így a meló is gyorsabb volt, nem is lustálkodott senki, mert csak akkor mehettünk el, mikor minden ki volt pipálva. Vicces volt, hogy pont a pusztítás előtt raktunk rendet, de remélem este senki sem koszolta össze az ablak külső oldalát vagy a radiátor hátulját, mert az bizony az én feladatom volt.

Este jött a szokásos nagy vacsi,  ami legnagyobb örömömre pizza volt, ráadásul rögtön 5 tepsivel, 5 különböző ízben. Persze ezek a bolond dánok semmi egészségtelent nem tudnak csak úgy magába enni, ezért volt hozzá görögsaláta is. Utána meg málnás desszert, szóval mondanom sem kell, mindenki degeszre ette magát. Kihúztuk az első szoba szorszámát, és 10-kor indult a balhé...

10 szoba, 10 téma, 10 féle feles meg legalább ennyiféle bor, sör, koktél várt ránk. Volt, ahol kvízkérdések voltak a leggagyibb dán együttesről, volt, ahol afrikai téma keretében Tequila sunrise-t kellett inni négercsókkal, a német lány szobájában dél-afrikai módra gin-tonicot ittunk és törzsi táncot táncoltunk virággal a kezünkben, volt ahol a szavannán állatokra vadásztunk, ami kb annyit jelnetett, hogy a Te állatodnak megfelelő alkoholt kellett meginni. (Én a medvét húztam, kaptam is valami medvés barna sört, amit alighogy letoltam, követett a Jungle Juice, ami valami vodkás koktél lehetett) Ez egyik legviccesebb Simon ötlete volt, akinek a szobája televan mindenféle sportszerekkel. Ő sorvesenyt talált ki nekünk, azzal a nehezítéssel, hogy mindkét csapatban 1-1 lány feladata volt, hogy az aktuális versenyzőt bokszkesztyűvel vagy saját erejével hátráltassa. Hát megmondom őszintén, nem egyszerű úgy megcsinálni 10 felülést, hogy egy dán Brünhilda püföli az arcod zöld bokszkesztyűvel, még jó, hogy nem feküdt rám :) Volt egy helyen pizsamaparty, ahol rumos kakaót ittunk, utána persze nem bírtuk végighallgatni a horrorsztorit, inkább nekiálltunk bunyózni a fiúkkal, hogy kié legyen az ágy. Amolyan king of the hillt kell elképzelni. Én is voltam king.. rövid ideig...

Én egész héte agyaltam, hogy mi legyen az én témám, végül 1986-ra és a Queenre esett a választásom. Teleplakátoltam a szobát az 1986-os történésekkel (Queen koncertek plakátjai, Csernobil, Challenger katasztrófa, és persze a legnagyobb: a születésem) És megvendégeltem a dánokat jófajta magyar pálinkával meg szalámival, és együtt énekeltük kedvenc queen dalaimat, és utána még a Tavaszi szél vizet áraszt című dalt is megtanítottam nekik. Nagyon élvezték, ettek ittak, ordítottak, és még a nyelv is tetszett nekik.

A legmókásabb szoba a végére jutott. Ott Jacob papnak öltözve celebrált egy misét. Krisztus vére valami borzasztó vörös feles volt, a teste pedig a chips, de az orgonakoncert, a jelmez, és az ittas társaság hangulata fenomenális volt. Ekkor jelentek meg az itteni cserediákok, akik épp bulizni voltak aznap este, úgyhogy ők is csatlakoztak az misére. Olyannyira, hogy még esküvőt is tartottunk, nekem kellett elvenni az egyik lányt. Vicces volt, amolyan Las Vegasi styleban megeskedtünk, utána folytatódott a buli. A többiek limbóztak a partvissal, amit persze az itteni dán lány nyert meg, aki mellesleg a Királyi Balettiskola tagja :) Közben persze törtek a poharak, a tányérok, a végén a partvis is. Minden szoba nyitva volt, szólt a zene és páran azzal szórakoztak, hogy a jellegzetes dolgokat ellopkodták a szobákból, szóval még azt is vissza kellett szerezni. Fél 6kor estem be az ágyba, persze előtte még elmentem zuhanyozni, mert éreztem, hogy nem lesz ennek jó vége. A vicc az volt, hogy előtte még leszaladtam a mosógépekhez feliratkozni másnapra, hogy tudjak mosni, és ebből a többiek annyit láttak, hogy 1 törölközővel és 1 tusfürdővel eltűnök a szintről, így vasárnap mindenki kaján vigyorral csak annyit kérdezett, hogy: "Na, milyen volt a nászéjszaka?"

És hogy miért Tavaszi Szél? Ha valaki nem ismerné katt ide.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr951018455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.03.25. 21:53:08

és Noéminak már bevallottad a vegasi esküvődet?
:)))

_pocahontas_ 2009.03.27. 13:40:59

Mar nem vagyunk egyutt...
süti beállítások módosítása