HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

Silence

Rynard 2009.04.07. 17:27

Ami azt illeti, az utóbbi 2 hétben nem voltam túlzottan aktív. Ez részben azzal magyarázható, hogy vizsgáztam, tanultam, vagy egyszerűen csak lusta voltam. De haladjunk szép sorjában.

Már régóta tartoztunk a francia lányoknak (akik 4-en vannak, és közülük 3 belga, dehát franciául beszélnek, így skatulyáztunk) egy varcsorával mivel még februárban voltunk náluk az ő meghívásukra. Elhatároztuk, hogy Cheese & Wine partyt csapunk, így elmentünk bevásárolni. Mivel nem lelkesedek annyira a büdös sajtokért, én inkább a borokat válogattam, míg Annick és Cory a kajára koncentrált. Vettek 4 féle sajtot meg rákot, meg különböző kis falatkákat, én meg persze bosszankodtam, mert minden olyan drága volt, és különben sem szeretem az ilyen kajákat. Hál Istennek az este kárpótolt mindenért, mert bár a sajtok iránt érzett vonzalmam cseppet sem nőtt, rájöttem, hogy a rákot igencsak szeretem, nomeg a társaság is nagyon jó volt. Vagy 7 vendégünk volt, szóval jó nagy asztal körül ültünk, és persze ment a szokásos trécselés, evés, nomeg a jófajta borok ivása. Mondanom sem kell, a hangulat egyre jobb lett, az idő pedig gyorsan elszaladt, így mikor a többieknek menniük kellett a busz miatt, mindenki fülig érő szájjal köszönt el a másiktól, és megállapodtunk, hogy lesz még ilyen este.

Másnap a szinttársakkal kajáltunk. Lazacos tészta volt a menü, ami szintén nagyon ízlett. Akkor tudtam meg, hogy a dinner club úgyanúgy megy, mint a takarítás, tehát minden héten más a felelős, és hamarosan mindkettőben rám kerül a sor. Se nagy szakács nem vagyok, se a takarítás nem az erősségem, szóval lesznek itt még kihívások :)

Eztán nekiültem tanulni, mert következett az első dán vizsgám. Mikor az ember meghallja, hogy 24 órás vizsga, amit otthonról kell megírni, rögtön arra gondol, hogy bármit használhat, összebeszélhet a többiekkel, és különben is 24 óra tök sok, tehát sima liba lesz a vizsga. Hát nem így történt. Csupán 5 kérdés volt, de 12 oldalnyi választ vártak el tőlünk, és a kérdések egyáltalán nem voltak egyszerűek. Reggel 9 helyett csak 11kor kezdtem neki (a kényelmes reggelit a Terminator-sorozat közben nem hagyhattam ki) és másnap reggel 7-kor fejeztem be. Nem lazsáltam, volt pár félórás kajaszünet, de különben keményen toltam. Baromira szar volt, higgyétek el. A vicces az,hogy 4-en voltunk fenn skypon, hogy hátha tudunk egymásnak segíteni, és én a reggel 7-es befejezésemmel a második leggyorsabb voltam a csapatban. Szóval nem is olyan jó ez a rendszer asszem. És persze, hogy ne menjen minden simán, a végeredményt pdf-be kellett feltölteni, de a konvertálásnál valami hiba volt, szóval kb 5 percig azt hittem, minden elszállt. No akkor öregedtem pár évet. Szerencsére rájöttem mi volt a gond, így reggel 8kor már mehettem is aludni.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr971052156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.04.11. 11:28:20

én a 30 oldalas évfolyamdolgozatomat írtam meg így, az utolsó napon: délután 4-kor elkezdtem, reggel 8-kor meg már a fénymásoló shopban spiráloztattam, aztán vittem fel Pestre
:)

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.04.11. 11:29:09

azért annak örülök, hogy néha szívatnak is,
túl jó ott neked a nonstop ivászat-buli-csajozás miatt
;)

Rynard 2009.04.11. 16:31:39

Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;)
süti beállítások módosítása