HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

Real Time! Yay!!!

Rynard 2009.02.09. 16:34

Végre elértem, hogy a blogom real-time legyen. Az utóbbi hetekben lusta dög voltam, az e-mailekre sem nagyon válaszoltam, gondoltam majd, ha megírom a blogot, akkor itt mindent elolvashattok. Ma összesen kb 4 órát gépeltem, hogy eljussak ide, baromira örülök, hogy sikerült, és borzasztóan éhes vagyok. Szóval írok egy rövid használati útmutatót, aztán lépek kajálni, és a dán kurzusra.

Tudom, hogy a blog most még egy óriási Wall of Text, és, hogy baromira nincs kedvetek visszaolvasni az elejére, mert soknak tűnik. A ti dolgotok, de szerintem érdemes. Nektek is utól kell érni ezt a bejegyzést, utána úgyis csak ritkábban írok, szóval nem lesz annyira megterhelő. Kommentelni lehet, sőt kötelező, mert akár itt is beszélhetnénk, hogy kivel mi van. Off topicolni is lehet, írjatok, ami jól esik, tök kíváncsi vagyok, mi folyik ott Gyöngyösön... izé Budapesten, Szolnokon, Törökszentmiklóson, Kecskeméten, Debrecenben...

Amúgy a blog eléggé olyan, mint a személyiségem. Sokáig nem készült el, egy délután alatt csaptam össze nagyrészét, bőbeszédű, néha unalmas, néha "szentimentális" de azért jóindulatú, és azért van, hogy olvassátok!

Jó Szórakozást!

Petz

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr81932646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.02.10. 00:44:03

Hahó Patsy!
Na majd elolvasok visszamenőleg is mindent.

SVEN HASSELT kérdezd meg a dánoktól!!! nekik ő valószínűleg olyan, mint nekünk Moldova, Nemere vagy Leslie L. Lawrence, írt egy csomó közepes ponyvát ami milliós példányszámban ment el ;)

Rynard 2009.02.10. 02:06:01

Jólvan lesznek képek is, bár az előző kommenteket olvasva meggondolom még, hogy megérdemled-e :) De most még ennek is örülök...

Rynard 2009.02.10. 13:14:46

Nemgond, nemgond, legalább jókat nevetek. Természetesen azt írsz, amit akarsz :) Majd megpróbálok ide feltölteni képeket, hogy ne kelljen ezerfelé keresgélnetek.

_pocahontas_ 2009.02.10. 16:13:49

Eleg egyszeru kepeket feltolteni, szoval a te kompjuter-agyaddal tessek csak megprobalni!:)
süti beállítások módosítása