HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

Gym Week

Rynard 2009.02.21. 13:30

Ha valami nem úgy megy az életemben, ahogy szeretném, vagy, ha reggel arra ébredek, hogy igazából nincs is kedvem felkelni, mert szebbeket álmodok, mint ami rám vár aznap, az annak a jele, hogy itt az ideje változtani bizonyos dolgokon. Ilyenkor én általában megkeresem a legközelebbi konditermet, és jól lefárasztom magam. Ez után mindig kicsit jobb a közérzetem, így ehhez a jól bevált recepthez nyúltam ezen a héten is.

A suli konditerme egész jól felszerelt a légkör pedig nagyon baráti. A falakon olyan poszterek vannak, mint Barney Stinson irodájában és a zene is nagyon jó. Az már csak hab a tortán, hogy minden nap, amikor ott voltam, lejött egy-két lány is, és a dánok amúgyis igen sportosak (mivel mindenhová biciklivel járnak, egészségesen étkeznek..stb.) szóval férfiakat megszégyenítő erőbedobással dolgoztak. (meg hárították a srácok folyamatos udvarlását) Mivel én nem beszélek dánul, csak a reakciókat tudtam megfigyelni, de az is mosolyt csalt az arcomra. A kemény edzések végén pedig le lehet ülni és olvasgatni a Men's Health és egyéb magazinokat.

Apropó férfimagazinok: mindig mosolygunk a lányokon, hogy mennyire odavannak Johnny Depp-ért vagy egyéb sztárokért, de pont most jöttem rá, hogy nekünk férfiaknak is vannak ilyenjeink, még ha nem is olyan durván, mint a csajoknak. Ott van pl Matthew Fox (Jack a Lostból) vagy Jason Statham, aki brutálisan ki van gyúrva. Nem azt mondom, hogy lelkesedünk értük, de szívesen nézek bele egy újságba, aminek ők vannak a címlapján, mert tetszik, amit elértek, vagy tudomisén.

Így egész héten durva izomlázam volt, péntekre már egészen elfáradtam, de legalább az az érzés elszállt, hogy lusta dög vagyok, és remélem nem is jön vissza. (apropó: a lustaság egyike a hét fő bűnnek, szóval jó lenne leszokni róla, ha jó helyre akarok kerülni, miután elhagyom az Életet)

ui: Hamletnek pedig nagyon Boldog Születésnapot kívánok! Ma inni fogok az egészségedre... (egy párat... :P)

ui2: Ha valaki nem tudnák ki az a Barney, annak ajánlom figyelmébe a How I met your Mother című kiváló sorozatot. A képek pedig ilyenek:

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr97956478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A közgazdász 2009.02.21. 14:19:06

Férfimagazinok... hát én speciel távol tartom magam tőlük, hogy őszinte legyek férfitest ideált se nagyon tartok számon :) De biztos felvett szokás vagy csak az antisportságom miatt van... Amúgy én is boldog szülinapot kívánok Hamlet úrnak, ha feljön ma és olvassa a blogot.. ha nem akkor is...
süti beállítások módosítása