HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

What's up dawg??

Rynard 2009.02.18. 21:14

Részben már korábbi elhatározásra, részben Közgazdász Úr nyomására ismét írok. Ám ezúttal szeretném, ha Ti is részt vennétek az alkotó munkában.

Szóval: Ma pontosan 1 hónapja hagytam el Magyarisztánt és érkeztem meg ide Dánföldre. Az én kalandjaimat többé-kevésbé követhetitek itt a blogon, ám én nem sokat tudok rólatok (Igen, lehet azért, mert lusta vagyok e-mailezni) Ezért is kérem, hogy tessék ehhez a bejegyzéshez kommenteket írni, és elmesélni, kivel mi történt az utóbbi időben.

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr52951634

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A közgazdász 2009.02.19. 10:55:53

Velem volt kis baleset, a lábam ficamodott ki, de végül nem is volt olyan súlyos, csak a síelésemet tette tönkre az illuminált randalírozásom következménye. Egyébként teljesen normális volt a betegellátás, tíz perc alatt sorra kerültem és rendesen megvizsgáltak! Hmm... És még viccelődött is velem az asszisztens néni, szóval egészen tűrhető szolgáltatást nyújtottak, bár először azt mondták hogy szalagsérülésem van, azután derült ki hogy nem volt a sérülés jelentős és nem is raktak rá semmit végül. Három hét alatt elég jól elmúlt bár még nem mozog egészen eredeti rendeltetése szerint.

Rynard 2009.02.19. 21:19:26

A közgazdász nem más mint Dani, de én inkább BSC-s névvel regisztráltam volna a helyében :)

És hogy sikerült a kificamítás? Már a sítáborban voltál vagy előtte? Remélem pihentél jó sokat az elmúlt 3 hétben, és nemsokára beállhatsz a Közgáz Néptánc Egyetbe olyan jól leszel. (Tudom én, hogy ez a vágyad...)

Albán: Örülök, hogy jól vagytok Liával, és hogy ilyen lelkiismeretes embör vagy, hogy zavarászod a suliba :) Az alkalmi munka tényleg nem az álmok netovábbja, de gondolom némi pénz mindig jól jön, és ahogy ismerlek, sikeresen ki tudod rekeszteni a hülyéket a világodból, szóval csakcsak kibírod valahogy.

RPG... hiányolom én is, bár, ha hazamegyek, remélem folytatjuk a fantasy-t, mert azt én is jobban élvezem, mint az SW-t. (Üdvözlöm Sasáékat)

Sok sikert a némethez, annyira szerintem nem vészes a nyelv, és még ha fizetnek is érte, akkor sose bánd. A jogsi meg hasznos, előbb-utóbb kelleni fog.

Hold your colour 2009.02.19. 23:15:45

Jobbulást kívánok A közgazdász kollégának:)
Az én elmúlt hónapom a vizsgaidőszak kipihenésével telt. Amit rögtön az utolsó vizsgám utáni napon elkapott influenza szerű vírussal kezdtem. Röviddel felépülésem után volt szerencsém egy felejthetetlen állatkerti napot eltölteni, miután sajnos megfertőztem Petrust is a vírussal. Röviden mindketten gyorsan leadtunk pár fölös kilót:)
A szabadság utolsó hete egy gyors hazaruccanással telt, amit egy kis Kehidakustányi családi áztatással fűszereztünk meg. A hangulatot emelte, hogy akkora hó volt, hogy a táblákat nem lehetett látni az arra vezető út mellett.
Mióta az egyetem újrakezdődött a legnagyobb gondom az alkalmazkodás a reggeli keléshez, ami még mindig nem megy igazán de majd csak belejövök. Azóta kezdtem el olvasni a Petz blogot is, könyvet azt nem mert nehéz és inkább várok, amíg kijön filmen:)
ja és újra van Lost ollé

A közgazdász 2009.02.21. 14:26:38

Hát igen, kicsit nagyzoló volt a névválasztásom, de pont ez volt a cél vele :)

A lábam már elég jó most már ráfoghatom hogy "working as intended" bár kis bugfixeket még eszközölhetne a maintenance group. A néptáncegyüttest kihagyom, de valószínűleg uszodába és/vagy futni hamarosan eljárok mert nekem is van nemkis mozgáshiányom...

-Szűcs Gyula- · http://nerdblog.blog.hu/ 2009.03.08. 20:30:44

Én most tartok ott, hogy legszívesebben vizibicikli kölcsönzőt nyitnék a Kanári-szigeteken, és szarnék mindenre.
Még csak főnök sem akarok lenni, csak üldögélni 8 órát a tengerparton, aztán ugyanennyit a faházam teraszán, miközben írok valami ponyvát.

Na de most indulok a vonathoz, mert holnap hírügyeletes leszek az indexben, ÉLJEN! :(((
süti beállítások módosítása