HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

Poor Hungarian looking for work vol 1

Rynard 2009.02.10. 21:55

Ma este travel night volt a suliban, ami annyit tesz, hogy elmondták nekünk, hogy milyen lehetőségeink vannak utazni innen Aarhusból, és hogy merre érdemes menni, hogy olcsóbb, meg ilyesmi. Hát.. kaptam pár nagyon jó öteltet, meg egy kisebbfajta szívrohamot is a dánok által olcsónak tartott árakon. Ígyhát még nagyobb lelkesedéssel vetettem bele magam, a ma estére tervezett programomba, a munkakeresésbe.

Mivel mostmár van dán mobilszámom és jópár kinyomtatott önéletrajzom, úgy gondoltam itt az ideje meghódítani a dán gasztronómia világát fantasztikus mosogatási képességemmel. Mivel ezek az arcok nem nagyon szeretnek e-mailt írni, azt a tippet kaptam, hogy inkább személyesen próbálkozzak.

Azt hiszem így munkát keresni olyan, mint lányokat leszólítani. Teljesen be vagy ijedve, hogy mit fognak majd szólni, valójában azon jár az agyad, hogy miért nem lehet ezt e-mailben intézni (gondolok itt azokra a Don Juanokra, akik iwiwen ismerkednek) és kissé be is vagy parázva. Azt hiszem a közös tényező a bizonytalanság, amit ugye minden ember igyekszik elkerülni, minimalizálni, de amíg nem probálkozol, nem tudod mi történhet.

Szóval eleinte félénken, majd egyre bátrabban sétáltam be puccos éttermekbe, pár vendég furcsálló tekintetétől kísérve, és ajánlottam föl szolgálataimat. Volt, ahol kedvesen elutasítottak, volt ahol elkérték az önéletrajzom, és volt ahol örültek nekem, és azt mondták, lehet felhívnak (ebből volt persze a legkevesebb). És igen, tényleg olyan, mint a csajozás... a végére egyre jobban ment, már elkezdtem csiszolni a szövegemen is, többet mosolyogtam, és lehet, hogy egy-két pincérlány csak azért tette el az önéletrajzom, mert szépen mosolyogtam, de mégis azt vettem észre, hogy kezdem élvezi a dolgot...

Szóval korántsem biztos, hogy révbe érnek a dolgok, lehet, hogy mennem kell még jópár ilyen kört, mire munkát kapok, de bízom benne, hogy egyre könnyebb lesz, és egyre jobb benyomást tudok tenni az emberekre. Így hát csak annyit tudok üzenni félénk barátaimnak, akik nem merik megszólítani a nekik tetsző lányokat, hogy igenis tessék megpróbálni, hátha a végén még kaptok egy telefonhívást valamelyiktől. Én is erre várok, csak remélem a hívó fél egy étterem főnöke lesz :)

6 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr51935752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zhaoman 2009.02.11. 15:48:42

Lehet célszerű lenne egy lapot mellékelned a CV mellé, amelyen felsorolod az általad ismert dán-szavakat:
tányér, villa, zsírmentes, ragyogóan tiszta, "ezt még elmosom, nem baj, hogy letelt a munkaidő", "kevés pénzért is szivesen dolgozom"
XD

sok sikert! :)

Rynard 2009.02.11. 18:05:46

Ahh üdv CSG!
Majd mellékelek egy tanusítványt, hogy én vagyok Mr. Proper kisöccse, és a mosogatás a véremben van :)

_pocahontas_ 2009.02.11. 19:05:04

Te pincérlányokra mosolyogsz..? :)

A közgazdász 2009.02.18. 13:15:16

Nos... ez az első kommentem itt. Már régóta olvasom a blogot, de most ért meg az elhatározás hogy profilt csináljak magamnak... nem volt könnyű :)
Azért szólok hozzá, mert botrányos hogy napok óta nem írtál semmit,úgyhogy most légyszíves napi 6ot mer érdekel mi van a dán lányokkal meg a satöbbivel! Szóval mondjuk ma ne is menj be akár órákra hanem blogozzál!

De amúgy itt a régi iskoládból jelentem hogy minden a szokott kerékvágásban halad, úgy tűnik a szenátus elfogadott egy rakat módosítást, pl. jövő félévtől 0 azaz 0 hiányzása (legalábbis ezt mondta Blahó) lehet az embereknek az ÖSSZES óráról, és névsort olvasnak majd a 400fős előadáson is. Azt még nem tudom hogy oldják meg hogy a 100fős terembe be is férjenek 400an, de egyetemi tanárok okos emberek, közgazdászok is, majdcsak kifundálnak valamit. És persze az összes kreditpénzt, különeljárás díjat emelték.
süti beállítások módosítása