HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

1st Weekend

Rynard 2009.02.09. 14:52

jan 24

Az első igazi hétvégét már nagyon vártam. Annak ellenére, hogy csak 5 órát aludtam szombatra virradóra, 10kor kimásztam az ágyból, mivel 11-re átjött Kalandorlány Hadstenből. Az egész apropója az aarhusi magyar találkozó volt, de Őt inkább a vásárlás, engem pedig inkább Ő érdekelt.

Mindketten nagyon örültünk, mikor először megláttuk egymást a vasútállomáson, mert legalább 2 hete nem láttuk egymást. Megsimerkedtem a barátnőivel, akik 90%-ban magyarok, utána elindultunk szétnézni a városban. Őket elsősorban a 70%-os karácsony utáni leárazás kötötte le, de így is sikerült beszélgetünk.

2-re egy nagyon puccos kávézóba mentünk, mert a főszervező ide hívott minket. Meglepődtem, hogy legalább 40-en eljöttek szerte Dániából, és mindenki mesélt pár szót magáról. Persze ez túl sok ember íg elsőre, de próbáltam megjegyezni az itteni diákok arcát és nevét, mert jó lenne közös programokat csinálni, ha épp ráérünk. (Legtöbbjükkel azóta már összefutottam az egyetemen)

Az estét és a következő napot kettesben töltöttük Kalandorlánnyal, és mindketten nagyon jól éreztük magunkat. Elmentünk a tengerpartra sétálni, közösen főzünk, mostunk, és persze nagyokat beszélgettünk. Az egészben csak ké dolog volt a rossz: amikor el kellett mennie vasárnap, és az, hogy én végig lázas voltam, mert előző héten sikerült tüdőgyulladást kapnom.

Mindent egybevetve szép hétvége volt, jöhetett az első "igazi" hét.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr10932429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rynard 2009.02.10. 13:02:04

Valóban kolbászt eszek és spórolok. A kávézóban egy csészével ittam csak, és azt is a főszervező fizette, mert ő építész vagymi, szóval meghívott minket.

A két személy pedig egy és ugyanaz komám, szóval nem kell rosszra gondolni :)
süti beállítások módosítása