HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

Intro-Week-Csütörtök

Rynard 2009.02.09. 14:19

note: jan 22

Csütörtökön semmi extra nem történt. Készült rólunk egy csoport-fotó, amin az összes cserediák, tutor, mindenki rajta van. Ez egy parkban készült, de mire mindenki összeállt a képhez, ráfagyott a mosoly az arcunkra. (szó szerint, mivel egész héten fújt a szél, esett az eső..pfujj) Amúgy tök vicces, hogy ezeket a képeket felteszik a netre és a Winter semester-es képeken mindenki rövidujjúban van (mivel ott az intro week augusztus végén van) a Spring semester-es képeken meg mindenki télikabátban van, és néhol még hó is van.

Aztán jött a cross-town rally, ahol megmutatták nekünk a várost, a fontosabb helyeket, boltokat, patikát, bankot, ahol a lakbért kell fizetni, klubokat... ilyesmi. Jó volt- jó volt, de én már szinte mindent láttam, és elég hideg is volt, szóval örültem, mikor a túra végére értünk.

Este opcionálisan olasz étterembe lehetett menni, ami nem volt túl olcsó, de gondoltam, bemutatkozó hét egyszer van egy életben, szóval nem kellene kihagyni. Nem bántam meg! Svédasztal volt itt is (amúgy nem értem miért hívjuk Svédnek, minden más ország büfének nevezi ezt a formát, szóval valaki lécci világosítson fel) szóval lehetett enni minden finomságot. Én azt hittem pizza is lesz, mert arra már nagyon vágytam, de a dánok egészségesebb népek annál, hogy pizzát egyenek. Volt mindenféle hal, garnélarák, saláták, lazac, ígyhát itt is púposra pakoltam a tányéromat. Az asztalunkhoz lésőbb csatlakozott Anna, aki szintén a csoportunkban van, csak ésve érkezett. Lengyel, de Norvégiában élnek a családjával, norvég állampolgár, és meg is lepődtünk, mikor közölte az étlap láttán, hogy: Jéé.. itt milyen olcsó minden! Hát képzelhetitek mit éreztünk. Amúgy nagyon csinos lány, igazi topmodell alkat, szóval hamar megbocsájtottunk neki. :)

A kaja után megint a Klubbenben voltunk (ez az iskolai klub) ahol 2-ig tarott a szokásos csütörtöki buli. Tele volt dánokkal, mert mindenki kíváncsi volt, mi a tavaszi cserediák "felhozatal" Jó buli volt, de borzasztó tömeg és meleg volt, így éjfélkor leléptünk, mert Péntekre volt betervezve az igazi buli...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr38932350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása