HTML

Petz "szentimentális" Blogja

Elsősorban Dániáról szeretnék írni a blogban, és az itteni élményeimről, de ahogy magamat ismerem, kerül majd bele egy csomó minden más is, ami a személyiségem része.

Friss topikok

  • CB: @Rynard: hahahaha és muhahahha, holnap jó lesz! (2009.07.21. 12:53) Game Over
  • A közgazdász: Hahaha! Tényleg Brünhildának hívták a csajt?? Biztos díjbirkózóként kereste kenyerét, de nem skatu... (2009.06.01. 12:04) Cocktail
  • Rynard: "túl komolyan veszik néhányan abból balhé van a végén... " Pont ez az, hogy nem veszik túl komolya... (2009.05.20. 13:28) I'm Alive (more than ever)
  • A közgazdász: Petzi szerintem lassan jelentkezhetsz egy májtranszplantációra.. egyébként nem kezdesz sárgulni ki... (2009.04.20. 13:46) B&B Eurotrip part 2
  • Rynard: Haha.. hát igen, a barátaira mindig számíthat az ember, nem igaz? ;) (2009.04.11. 16:31) Silence

Wonder if I will ever see the sun again

Rynard 2009.02.09. 16:25

feb 8

Ha a pékek az ujjukkal 20 féle lisztet tudnak megkülömböztetni, vagy, ha az eszkimóknak 20 különböző szavuk van a hóra, és annak állagára, akkor szerintem a dánoknak is van vagy 20 szavuk a szürkére. Komolyan mondom, 3 hét alatt, mióta itt vagyok, kb 2x1 órát sütött itt a nap. Eléggé lehúzó, mit ne mondjak...

Aztán megtörtént a csoda... Vasárnap valami furára ébredtem az előző este hepajról. Sütött kinn a nap. Oké, visszacsuktam a szemem..  Mi?? Süt a nap? Rögtön kipattantam az ágyból, és tényleg... tényleg sütött, alig volt felhő az égen... Hát, nagyon boldog voltam. Ezt otthon kevésbé értékelitek, tudom, de nekem ez nagyon sokat jelentett.

Össze is gyűltünk délután páran és megindultunk a parton egy laza sétára. Útközben persze megint beborult picit, utána elkezdett szakadni a hó, de közben kisütött a nap. Há ilyet sem láttam még... Napsütés ezerrel, közben óriási pelyhekben hullt a hó (persze rögtön el is olvadt, de nem baj) mi pedig ott sétáltunk a parton, kagylót gyűjtöttünk, nézegettük a távolban úszó nagy hajókat. Csináltam pár fényképet, remélem visszaadja az élményt valamennyire.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petz.blog.hu/api/trackback/id/tr62932627

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása